Isnin, 23 Februari 2009


KENANGAN TERINDAH
..............................................
Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itupun aku mampu untuk mengenangmu
Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati
Wooo
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupmu
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah
Tanggal 31hb may 2007..adalah kenangan yang terindah bagi ku bergelar seorang isteri kepada my hubby ahaakkks..mr zurairi zainol...gembira nie tak tau nak habaq kawin gak aku..he..he...
aku kenai hubby aku nie pon mase bangku sekolah lagi...masa mula kenai tu hubby aku kecik comel la...aku suka buli dia mase sekolah dulu...tapi dia tak kisah pon..sian plak..klu pikir dulu aku wat kat die..last2 jadi suami aku..ahhakssss...aku dulu juai mahai sikit malas a nak couple mase sekolah..aku niee boleh di kotegorikan sebagai rebutan gak la...mase tu nak juai mahai pon..tak sangka la my hubby nie gentlement..berani plak melahkan perasaan ...DIA frust gak la...lari g teknik..pastu masuk ITM kta permatang pauh tu....aku lak terus disekolah yang sama sampai SPM.. n ambik STPM N terus ke UUM...he..he..aku lost contact sampai aku dapat practicum kat penang nie..katt MASAIRLINES...
Jeng..jeng... kat sini bibit cinta bermula.....
aku tak tau my hubby ni keja di Penang...my hubby kata dia nampak aku kat public phone...terus dia cari phone aku terus dia phone...terkejut gak aku...he..he...pertama kali my hubby ajak keluar ngan die mase tu masing2 malu gak la...still cakap macam kengkawan..gitu...he..he...pastu...selalu gak la jumpak...caring giler...lain macam plak....rasenyer...mula la perasaan bercampur baur..tak contact sehari rindu plak..mase tu tak declare lagi..tapi perasaan nak tu aderla....sapa la tak tertawan klu dapat si caring nie...hee..he...abis jer practicum...aku still lagi dok kat penang..kejer kat sana lak...sewa rumah lak dekat ngan die..depan rumah lak...he..he..my hubby dulu dok ngan abang die...awal muharam kami pon declare...bermula..destinasi cinta...ha..ahaaa...cemburu gak my hubby mase couple nie...almaklumla dapt awekkss cun...he..he..kami couple setahun cam terus ikat tali pertunangan...6 bulan cam tu terus nikah...n sekarang..dah ader bby..he..he...yang aku berkenan sangat kat my hubby nie...seorang yang caring,tanggungjawab,baik..n cute.. tapi ader gak yang tak best kasar sikit n tak romantik sangat...janji dia sayang aku very much....hoby dia suka sangat lak memancing..kekadang tu fedup gak..tapi nak wat cam ner dah nama pon hobby....
satu lagi kenangan terindah aku n hubby...aku bunting pelamin agaknya...tak sangka nak ader bb dah mase tu...syokkk tersangat la my hubby...mase tu tercaring terlampau..sayang tersangat2 ngan aku nie...anak first...katakan...aku alah teruk gak la...selama 2 bulan gak la tak sihat..masuk hospital gak la...tapi tu perngobanan seorang ibu....selama 9 bulan..pregggy..aku pon selamat melahirkan anak aku yang cute cam my hubby hee.he..pada tanggal 3/04/2008 di Hospital Bersalin Pulau Pinang...alhamdullilah selamat semuanya...HINGGA SEKARANG AKU bahagia bersama my hubby n my bby aisy amsyar idraki...
INILAH KENANGAN YANG TERINDAH DALAM HIDUP KU....
aDE LAGI...second baby coming soonnn..Nnatikan KemUNCULANYA...DALAM bulan JULY09....
tAK sABAR RASENya....AHAKKASS ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan