Jumaat, 2 Oktober 2009

aktiviti rayassss....

nIE NAK STORY MORY SIKIT..nie ari raya anak aku..aku pon tak tau nak buat aper nak layan si abang nie..aku pon ngan relanya..menuip pool tu suruh die kubang lam tu...tak merenggek sangat...sesamala ngan sepupu seangkatan berkubang bersama....syok bukan main..sampai ketaq gigi pon tak mo sudah lagi....hee..hee...tgok la gambar kat bawah tu...si adik tak leh lagi..kang beso nanti main la ngan abang yer...hee..hee..
aku tak tahu nak jejalan raya kat ner..hubby tak der keja...macam nie aktiviti kat kg...ngan aku sekali terjun..basah..syok gak...teringat masa dulu..kubang sungai...nie sekarang dah ader pool lagi...senang bangat..tapi suatu ari nanti aku nak wak gak anak aku mandi sungai hee..hee..baru die tau syokkk ooooooo...berbanding mandi lam pool....apa pon ...abang mmg best la...sejuk pon tak kisah....ha..ha...ha..hero anak mama....











2 ulasan:

  1. mesti syokkan budak2..affiq dah lama nak..tp x brani beli..takut tok dia penat..naya klu hr2 nak dok lam tuh..

    BalasPadam
  2. ooo..affiq penat ekkkk...sian lak...

    BalasPadam