Khamis, 7 April 2011

dari bekerja terus tak bekerja...

Aku dah tak bekerja sekarang dah..tapi buat online bisnes..dah berenti from old opis...tapi aku rasa better tak makan gaji..boleh dok umah jaga anak-anak..jaga makn dorang..sip gak duit ngasuhkan..rm 500 tu...tapi tu la..sian polak tgok hubby keja sorang...mana nak bayaq umah, bil-bil lain..fuh..!!!tapi sekarang aku try cari alternatif lain..ONLINE BISNES... Mai NAK cer..sikit... mai la kat fb saya kawan-kawan....i juai baju ler for ur baby n anaak u all la....hee..heeee..masyuk la jugak..boleh la...tulun sikit hubby nie...kan samabil berbisnes leh tgok anak2 sekali...tapikan..ramai nak bekerjakan dari jadi surirumah...tapi aku belajar tinggi gak...tapi ...berasa menyesal gak belajaq tinggi melayut dok umah..tapi ku ader bisneskan ..hee..hee semoga jadi insan yang cemerlang buat suami n anak2... okay la...klu ader rezeki kat mana2 pon..kan janji usaha kan...nawaitu tu penting...semoga Allah makbulkan la permintaan daku..nak bukak kedai...juai baju2 bby nie... perniaggan daftar dah...tinggal lagi nak bukak jer...hubby ku cam biasa la...part time dia MAAT TAKAFUL agent...boleh la..serba sedikit cover..edak la kaya..wasatiah jer...amin... okay la...cau dulu..

1 ulasan:

  1. KMIE...SO, GUD LUK ERK...DENGAN KERJAYA BR SKUNK..BUSINESS WOMAN....:)MOGA DPT JD IBU, ISTERI YANG BERJAYA N LEBEY2 BERJAYA!!!CHAIYOK2..:p

    BalasPadam